Kad je profesoru ego glasniji od savjesti

Jednom davno radila sam u osnovnoj školi. Moje zanimanje bilo je pomoćnik u nastavi. Radila sam tamo osam godina.

Smiješno je to da sam u tu osnovnu školu i sama išla kao dijete. Većina mojih profesora su mi tada postale kolege.

Igrom slučaja počela sam privatno raditi s djecom te sam na kraju otvorila vlastitu učionu, završila fakultet i odradila testiranje engleskog jezika kako bi dobila službenu diplomu.

Otkako sam otišla iz škole, puno djece s područja škole i dalje dolazi k meni u program.

Količina negativnih komentara koja dolazi s roditeljima u moju učionu ,a proizlazi od tih istih kolega, me zapanjuje.

Doslovno imam slučajeve gdje profesori šikaniraju dijete te roditeljima govore da dijete NE IDE k meni u program jer napretka NEMA.

Oslovljavaju me imenom i prezimenom.

Konkretno imam slučaj dječaka koji ima individualizaciju i određene profesorice u 4 godine nisu dale NITI JEDAN vizualno prilagođen ispit a kamoli da su si dale više truda po pitanju djeteta čije je PRAVO imati individualizirani postupak i čijih se naputaka svaki profesor MORA držati a ne određivati svojom VOLJOM hoće li nešto primjeniti ili ne, ali govore roditeljima da dijete NE NAPREDUJE jer ide kod Anje u program.

Pitate li me za razlog zašto se tako ponašaju, ja ga ne mogu naći.

Možda misle da nisam dovoljno kompetentna učiti s djecom hrvatski ili povijest jer nemam profesorsku diplomu tog smjera?

Onda bih rekla da nisu dovoljno upoznati s mojoj strukom.

Ne smatram da znam više od njih u tom području već da prenosim znanje djeci s teškoćama u učenju i da sam za TO educirana.

Osjećaju li se ugroženo?

Frapirana sam akademskim građanima, u toj životnoj dobi, s toliko iskustva i temama kojima se bave.

Ako je prva rečenica na informacijama roditelju da dijete ne treba ići Anji a ne ideja o tome kako bi dijete bolje usvojilo gradivo, mislim da je svijest tih osoba ovdje jasna i da su daljnji komentari suvišni.